... ארבעה חברים הם היו: יעקב, שניר, נועם ואופיר. אופיר היה בן בית אצלנו בתוקף היותו חברו הכי קרוב של בני, יעקב. יום יום היה בא אלינו וביתנו היה הבית השני שלו. ארבעתם למדו בבתי ספר תיכוניים שונים, ומדי ערב היו נפגשים ויוצאים ביחד. אופיר היה לי כבן נוסף, ונהג להתקשר גם אלינו כאשר היה בצבא.
21 שנים הם היו יחד. התגייסו לצה"ל. גם כשהיה חייל, אופיר היה בא לביתנו לצפות יחד איתנו בתכניות הספורט בטלוויזיה. במיוחד אהב כדורגל וכדורסל. בכלל, אהב ספורט.
היה קשור מאוד למשפחתו, ובמיוחד לאמו, והיא היתה קשורה אליו.
הזיכרון האחרון שלי ממנו הוא מיומיים לפני האסון כאשר אופיר היה אצלנו, לבוש בהידור. אופיר היה בחור טוב וישר ויש לנו הרגשה כי עוד מעט הוא יכנס בדלת ביתנו ויצפה בתכנית הספורט בטלוויזיה..