"משפחת מסורי היקרה, בשם המשפחות השכולות ממערכות ישראל, אנו מביעים השתתפותנו באבלכם הכבד בנפול יקירכם רונן זכרונו לברכה. יחד עמכם אנו מבכים את החיים הצעירים שקופדו תוך מאבק עמנו לעמצאותו ולבטחונו. אנו אחיכם לגורל יודעים וחשים את מלוא משמעותה של אבידתכם. עמכם יחד אנו תפילה כי עמנו הנאבק על תקומתנו במולדת לא עוד ידע שכול. מי יתן ונזכה לראות במהרה בימינו, ביסוסו והרחבתו של תהליך השלום ותהא בכך נחמה פורתא לכל המשפחות השכולות"". איתכם ביגונכם הכבד,
משה נצר יו'ר ארגון ""יד לבנים"
31.07.1984