במלחמת ששת הימים היוו מבנה בית-הספר לשוטרים וגבעת התחמושת שלידו מתחם ירדני מבוצר היטב מול אחת מגזרות ההבקעה של חטיבת הצנחנים.
בליל ה-6/5 ביוני 1967, לאחר קשיים בפריצת גדרות הגבול - פרץ כוח צנחנים לבית-הספר לשוטרים וטיהר אותו. כוחות הלגיון פינו את המבנה ותפסו עמדות בתעלות מסביב ובגבעת התחמושת.