ברחוב הנשיא 34 בחדרה, הוקם בית כנסת "שלום ישראל ע"ש שי וולשטין הי"ד". בית הכנסת נבנה באמצעות תרומות שנתרמו ע"י חבריו ומוקירי זכרו של שי בארץ ובחו"ל וכן ע"י חברי קהילת בית הכנסת.
מיקומו, בתוך גן ציבורי שהיה מוזנח ושוקם ע"י תרומות שניתנו לקרן להנצחת שי וקיבל את השם "גן שי".
בבית הכנסת מתקיימות תפילות בימי חול, שבתות וחגים בהשתתפות קהל רב. בבית המדרש, אשר בקומת הקרקע, מתקיימים שיעורי תורה קבועים וכן הרצאות וערבי תרבות בנושאים תורניים וכלליים.